sobota, 2 listopada 2013

Chapter 2

Dobrze, więc przejdźmy do rzeczy. 

Eden's P.O.V

Od Leo Goldings :
Dzień dobry E ! Pamiętaj, żeby przynieść ze sobą gitarę, masz trzy utwory przygotowane, prawda ? Plus, LA i ja zaprosiliśmy kogoś, ona będzie twoim mentorem, LA myśli, że to świetny pomysł. Do zobaczenia o piętnastej.

Tak, to prawda, dziś jest ten dzień. Być może dzień, który zmieni moje życie. Dzisiaj, ja i moi rodzice spotkamy się z LA Reid, Leo i z kimkolwiek jest tak osoba, która będzie moim mentorem! Szalone, prawda ? Muszę wykonać trzy utwory, które sama wybrałam, poważnie nie mogę się doczekać. Czekałam na ten moment całe życie i w końcu się doczekałam.

Do Leo Goldings :
Dzień dobry Leo! Jestem podekscytowana! Zastanawiam się, czy będzie w porządku, jeśli zaśpiewam piosenkę, którą sama napisałam. Kto będzie moim mentorem ? PS. Ma na imię Johnny.

Uśmiechnęłam się i wysłałam wiadomość. Leo i ja tworzymy troszkę rodzeństwo, dużo rozmawiamy i jest wspaniałą osobą. Jestem pewna w stu procentach, że podpiszę dzisiaj kontrakt - takie myślenie sprawia, że czuje się lepiej.

Od Leo Goldings :
Po pierwsze-tak! Byłoby wspaniale, piszesz też teksty piosenek ? Jakie masz jeszcze asy w rękawie ? Po drugie-poczekaj siedem godzin i dowiesz się, a po trzecie-co? 

Do Leo Goldings :
YAY ! Aww *wysunięta dolna warga* przestań Leo, proszę ! Oh, a Johnny to moja gitara

Od Leo Goldings :
Czekaj! Upewnij się, że będziesz mogła wnieść Johnny'ego, do zobaczenia wkrótce. J


Westchnęłam i rzuciłam telefon na łóżko, udałam się do mojej garderoby i przyglądałam się moim ubraniom
- Lucy - Jęknęłam, kiedy rzuciłam poduszkę w kształcie serca w moją najlepszą przyjaciółkę, która leżała w poprzek mojego starannie wykonanego łóżka. Ona i mój najlepszy przyjaciel, Roman, który był na dole i przygotowywał jedzenie-przyszli trzydzieści minut temu, aby pomóc mi przy tym całym gównie, ale woleli jeść moje jedzenie i robić bałagan na moim łóżku. To są najlepsi przyjaciele ! 
- Czy mogłabym prosić o chudy tyłek, pomóż mi ! Nie wiem co ubrać - Krzyknęłam odchodząc od szafy. Usłyszałam jej westchnienie i pojawiła się tuż za mną. Zanuciła coś, oglądając moje wiszące ubrania, jej lśniące brązowe włosy związane w wysoki koński ogon, pokazywały jej przepiękną twarz.
- Yo! - Roman wstrętnie krzyknął, kiedy wszedł do mojego pokoju z hot dog'iem, a mój pies szedł blisko niego - Twoja mama mówi, że masz dwadzieścia minut zanim będziecie musiały wyjść - stwierdził spokojnie. Lucy i ja spojrzałyśmy na siebie i westchnęłyśmy.
- Cholera - Krzyknęłam do Roman'a, uderzając go w ramię
- Chodź kochanie, wybrałam jakieś ubrania. Muszę zrobić tobie włosy i makijaż - Lucy powiedziała i obie udałyśmy się do łazienki.
Dzisiaj było bardzo gorąco w Los Angeles, więc szybkim ruchem chwyciłam kwiatowy top
 z dżinsowymi szortami. Szybko się przebrałam, usiadłam w łazience, zrobiłam swój zwykły makijaż i użyłam błyszczyka o smaku wiśni. Lucy nadal poprawiała moje włosy, aby wyglądały tak jak chciałam. Dziś wszystko musi być idealnie.
- Kochanie jest 14.30 musimy wyjść - Moja mama, Susan, powiedziała, cicho pukając w drzwi. Cholera, to już czas ? Pobiegłam do mojego łóżka, chwyciłam Johnny'ego, mój telefon i rozpinany sweter przed tym obojga przytuliłam i dałam buziaka w policzek, a następnie pobiegłam do drzwi frontowych.
- Powodzenia - Usłyszałam jak krzyknęli oboje w tym samym czasie. Byłam prawie przy drzwiach, ale zanim do nich dobiegłam, silna para ramion pociągła mnie do uścisku.
- Powodzenia siostra, będziesz niesamowita - Mój starszy brat, Dale szepnął mi do ucha, dając buziaka w policzek. Szybko poczułam kolejny uścisk, który próbował owinąć się wokół Dale'a i mnie.
- Tak Eden, bądź super gwiazdką - Powiedziała moja młodsza siostra Chanelle. Zachichotałam, kiedy próbowałam się wydostać z ich śmiertelnego uścisku.
- Dziękuje wam, jesteście najlepszym rodzeństwem o jakie mogłabym prosić - Powiedziałam dramatycznie, po czym oboje wybuchli śmiechem. To prawda, chociaż brzmi to dziwnie, są najlepszym rodzeństwem o jakie mogłabym prosić, są niesamowicie i zawsze mnie wspierali.
- Chodź kochanie - Moja mama powiedziała, stojąc w drzwiach
- Chodźmy - Mój tata powiedział podekscytowany, kiedy wjechał na nasz podjazd. Uwolniłam z siebie pisk, spowodowany moimi emocjami. Jechaliśmy autostradą, aż w końcu dojechaliśmy do głównej siedziby Island Def James.
- Wszystko w porządku, skarbie ? - Moja mama zapytała się mnie, tym samym przerywając ciszę, która trwała od dziesięciu minut. Zanuciłam w odpowiedzi. Szczerze mówiąc byłam bardzo zdenerwowana, Byłam przerażona. Może to być moja jedyna szansa, co jeśli to zaprzepaszczę .. ?
- Będziesz niesamowita, nie masz o co się martwić - Mój tata zapewnił mnie, patrząc na mnie przez wsteczne lusterko. Uśmiechnęłam się, zanim wyciągnęłam swój telefon. Siedziałam w samochodzie, trzęsłam kolanami i pomyślałam o tym by napisać tweet do moich prawie 7 tysięcy followers'ów.
@EdenBlakely: Dziś jest wielki dzień! #WishMeLuck #WatchOutWorld Nadchodzę ! 
Dodałam tweet, dostałam wiele miłych życzeń od ludzi z którymi chodziłam do szkoły, a niektórzy pytali się co robię. Leo powiedział mi, abym nie mówiła zbyt wiele, więc wie tylko moja rodzina, Lucy i Roman.

-Jesteśmy - Powiedział tata, przez okno widziałam duży budynek z wieloma drogimi, zaparkowanymi autami. W budynku było około sześć pięter, tam odbywają się wszystkie zebrania i artyści mogą nagrywać swoje piosenki. To był dość ogromny budynek z logo nad dwoma dużymi, szklanymi, przesuwanymi drzwiami. Moi rodzice wysiedli pierwsi, a ja w tym czasie złapałam gitarę i udałam się w stronę budynku. Tata spojrzał na mnie i skinął głową w stronę recepcjonistki, poszłam z nią porozmawiać.
- Cześć, jestem tutaj, aby spotkać się z LA Reid'em i Leo Goldings'em o piętnastej - Powiedziałam, uśmiechnęłam się do niej, mimo to, że ona patrzyła na mnie przez swoje okulary.
-Imię - Zaczęła, przesyłając mi przez zaciśnięte wargi, wymuszony uśmiech.
- Eden Blakely - Powiedziałam pewna siebie
- Jesteś trochę za wcześnie, po prostu usiądź i ktoś przyjdzie po ciebie - Powiedziała, wskazując swoją ręką za nami. Odwróciłam się od biurka i zauważyłam dwie czarne, skórzane kanapy. Moi rodzice i ja usiedliśmy, trzęsły mi się kolana z nerwów.
- Hej wspaniała - Powiedział ktoś, spojrzałam w górę, aby zobaczyć uśmiechniętego Leo z otwartymi ramionami. Wstałam i objęłam go - Jak się czujesz ? - Zapytał, biorąc ode mnie gitarę
- Dobrze, ale jestem trochę zdenerwowana - Odpowiedziałam szczerze
- Niepotrzebnie, LA będzie zachwycony, kiedy ciebie usłyszy - Powiedział, objął moje ramię, kiedy szliśmy korytarzem. Moi rodzice szli za nami. Szliśmy, dopóki nie dotarliśmy do wielkich drzwi z napisem 'LA REID' na złotej tablicy.
- Gotowa ? - Leo zapytał w chwili, gdy kładł rękę na klamce. Skinęłam głową i uśmiechnęłam się do niego. Odwzajemnił uśmiech i otworzył drzwi. Przez moment nie mogłam się poruszyć, kiedy zobaczyłam kto jest w środku. LA siedział przeglądając dokumenty, a oszałamiająca kobieta obok niego coś mówiła. To szalone.
- Gwiazda przyjechała! - Leo ogłosiła ze śmiechem, kiedy przyciągnął mnie za rękę do środka. LA i kobieta spojrzeli na mnie z wielkim uśmiechem. Byłam zafascynowana sławnymi ludźmi-tak przynajmniej mogę powiedzieć.
- Ahh Eden. To przyjemność w końcu ciebie poznać - LA powiedział, wstając z obrotowego fotela i biorąc moją rękę, przyglądając mi się - Wspaniała - Powiedział z uśmiechem. Był bardzo ciepły i przyjazny. Nie byłam już zdenerwowana, ale informacja, że jedna z moich inspiracji i największa gwiazda na ziemi siedzi obok mnie. To sprawia, że się denerwuje.
- Dziękuje - powiedziałam z uśmiechem - To zaszczyt pana poznać - Powiedziałam, kiedy usiadł przy stole konferencyjnym. Kobieta wstała i podeszła do mnie.
- Wiele o tobie słyszałam, to wideo, które pokazał mi Leo było niesamowite - Powiedziała, przesyłając mi duży uśmiech. OMG OMG OMG
- Dziękuje, to zaszczyt ciebie poznać, jestem twoim wielkim fanem, Beyonce - Powiedziałam, kiedy przyciągnęła mnie do uścisku
- Usiądź kochanie - LA powiedział, podeszłam do wolnego krzesła. Leo usiadł obok mnie, a moi rodzice po drugiej stronie stołu.
- To są moi rodzice, Darren i Susan Blakely - Powiedziałam wskazując w stronę moich rodziców, uśmiechnął się do nich i uścisnął ich dłonie
- Dobrze, więc przejdźmy do rzeczy - LA powiedział, przerywając milczenie. Skinęłam głową i uśmiechnęłam się do niego - Jaką piosenkę chcesz wykonać jako pierwszą ? - Spytał patrząc mi w oczy, rozejrzałam się po pokoju zanim odpowiedziałam.
- Będzie dobrze, jeśli zagram na pianinie  ? - Zapytałam wskazując za Beyonce, gdzie stał piękne fortepian. Spojrzał na pianino i na mnie.
- Grasz ? - Zapytał z pewnym rodzaju podnieceniem w głosie. Kiwnęłam twierdząco głową.
- Gram na pianinie, gitarze, bębnach i trochę na skrzypcach - Powiedziałam z uśmiechem, który LA odwzajemnił, a później wpisał coś na swoim Ipad'zie.
- Imponujące - Powiedział, kiwając głową - Oczywiście zaczynaj.. - uśmiechnął się. Wstałam i podeszłam do pianina, usiadłam na siedzeniu, wyciągnęłam palce ku klawiszy - kiedy będziesz gotowa - LA dodał. Spojrzałam na Leo i Beyonce, oboje przesłali mi uśmiech i wyciągnęli swoje telefony, aby mnie nagrać. Spojrzałam również na moich rodziców, który uśmiechali się zachęcająco, a tata trzymał za mnie kciuki. Wzięłam głęboki oddech i spojrzałam na klawisze, umieszczając palce na właściwych i zaczęłam grać własny cover ' Fix a Heart ' Demi Lovato.

' It's probably what's best for you, 
I only want the best for you,
And if I'm not the best then your stuck
I tried to sever ties and I ended up with wounds to bind, 
Like you're pouring salt in my cuts.

And I just ran out of band-aids,
I don't even know where to start,
'Cause you can bandage the damage,
You never really can fix a heart.'


Śpiewałam tą piosenkę, prosto z serca. Mój głos zabrzmiał w całym pokoju i jestem pewna, że też w całym budynku. Kiedy zaśpiewałam ostatnią linijkę, spojrzałam w górę i wszyscy zaczęli klaskać.
- Niesamowicie - Beyonce powiedziała, a na jej twarzy pojawił się uśmiech, a LA kiwając głową zgodził się z nią. Pochylili się i coś między sobą szeptali - Chcesz zaśpiewać kolejną piosenkę ? - Skinęłam głową i zaczęłam grać ' When I Look At You ' Miley Cyrus 


' Everybody needs inspiration, 
Everybody needs a song,
A beautiful melody, when the night's so long,
'Cause there is no guarantee that this life is easy,

Yeah, when my world is falling apart,
When there's no light to break up the dark,
That's when I, I, I look at you,

When the waves are flooding the shore,
And I can't finy my way home anymore
What;s when I, I, I look at you'

To jest jedna z moich ulubionych piosenek. Zamknęłam oczy, wszyscy teraz czuli pasję i emocje, które we mnie były. Po ukończeniu spojrzałam na wszystkich, a ich usta były troszkę otwarte.
- Wow - To wszystko co wyszło z ust LA
- Mówiłem - Leo zachichotał, podchodząc do mnie, przybił ze piątkę i wręczył mi Johnny'ego - Tą piosenkę, Eden napisała sama, prawda ? - Leo powiedział, a ja na potwierdzenie kiwnęłam głową.
- Tak, nazywa się ' All In My Head ' - Powiedziałam, wszyscy kiwnęli głową, tak jak by chcieli, abym kontynuowała. Uśmiechnęli się do mnie i zaczęłam grać na gitarze.



' I see you with her, and it crushes me inside,
I quess I should stop thinkin' about you all the time, 
Maybe this is what I needed,
Maybe this is a sign,
Maybe I've been blind to reality, baby tell me...

Every little glance my way, everytime you wanted to hang,
You seemed so interested, could you tell me ?
Was it real or was it all in my head ?
Was it real or was it all in my head ? '


Godzinę później

- Dobrze, po prostu podpisz tutaj - LA powiedział, wskazując na przerywaną linię pod koniec mojego kontraktu. Dokładnie, zdecydował się ze mną go podpisać! Wzięłam złote pióro i podpisałam się. Odłożyłam pióro z wielkim uśmiechem na twarzy.
- Witam w Island Def Jam - Powiedział LA, ściskając oficjalnie moją dłoń. Troszkę pisnęłam zanim uściskałam rodziców. Potem Leo uściskał mnie, a ja owinęłam swoje nogi wokół jego pasa. Usiadłam mu na kolanach.
- Dziękuje bardzo - Nie powiedziałam do nikogo konkretnie, uśmiechając się
- Teraz możesz rozważyć czy chcesz być pod moim skrzydłami - Beyonce powiedziała mrugając, a ja zachichotałam, kiwając głową.
- To niesamowite - Odetchnęłam, kładąc głowę na moich rękach i przez moment zastanawiając się co się przed chwilką stało - Więc, Beyonce będzie moim mentorem. Kto będzie moim menadżerem ? - Zapytałam z ciekawości. 
- Leo - LA odpowiedział, a Leo spojrzał na niego jak na wariata - Ty ją odkryłeś, znasz ją dobrze i uważam, że ty możesz to zrobić. Ja jestem jej menadżerem od spraw reklam - LA dokończył, a Leo uśmiechnął się, a następnie razem wykonaliśmy krótki, radosny taniec . Wkrótce przestałam tańczyć, gdy poczułam, że telefon wibruje u mnie w kieszeni. Wyciągnęłam go i zobaczyłam wiadomość 
@Beyonce: Dzisiaj byłam świadkiem niesamowitego talentu, ona będzie wielka. Witam w Island Def Jam @EdenBlakely (Link do Youtube)
Tweet zawierał filmik, gdzie śpiewam ' Fix a Heart ', uśmiechnęłam się, zanim odpisałam.
@EdenBlakely: @Beyonce Dziękuje! Jesteś najlepszym mentorem o jakiego mogłam prosić. Nie mogę uwierzyć, że marzenia się spełniają #MuchLove #WOW
@LeoGoldings: Jestem teraz oficjalnym menadżerem @EdenBlakely.. Ta podróż będzie niesamowita 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I mamy drugi rozdział.. Mam nadzieje, że nie popełniłam błędów w tłumaczeniu..
Wpisujcie się do "Informowani". 

twitter : @Kat_ie007
ask : Kat_iee


4 komentarze:

  1. Świetne opowiadanie na pewno bede jej czytac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero znalazłam to tłumaczenie, świetnie tłumaczysz :D.
    Wspaniały rozdział, a błędów nie ma ;p.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne, czekam !

    OdpowiedzUsuń